sixteen

Kategori: ALLMÄNT

- Calvin Harris album 18 months är grymt
- Subway surfers är det bästa spelet ever! Alla som har android eller iphone/ipad borde ladda ner!:)
- Jag har redan tröttnat på att köra skoter hehe..
- Har blivit beroende av te
- Jag är jätte rädd att min telefon nån dag ska fara sönder:(
- BARA 37 dagar kvar till shm!
- Jag är livrädd för spindlar. Skämtar inte. Skriker som en 3 åring när jag ser en och får typ panik, kan inte sova om jag vet att den finns någonstans i rummet..
- Skall till Dalsbruk imorgon, väckning klockan 6!!
- Ska ta napakoru efter julen med jessi, haha:-D
- Längtar till nyåret fast jag inte har några planer än, känner bara på mig att det kommer bli grymt! hoppas jag iaf
- Saknar Jenny och Nicole massor
- Imorgon får min pojkvän körkort hoppas jag!!
- Tisdagar är bäst, bara 3h i skolan och slutar 12! vad är inte bättre än det?
- Jag skulle sååå vilja åka till Thailand på sportlovet igen..
- Jag behöver shoppa!
- Hoppas verkligen att vi tar hem vinsten imorgon från Dalsbruk!
fina ben från gårdagens träning haha

Kommentarer

  • Jarina säger:

    oj såndä märkken från säbän e kunnon nice.
    ja fick en gång i mitt fejs, skönt så satan!

    2012-11-13 | 19:11:44
    Bloggadress: http://jarinafoto.blogg.se/
  • jenny säger:

    voi söötis! Saknar dig med. <3 (typ made my day)

    2012-11-14 | 19:56:28
    Bloggadress: http://jennisandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: