onödig info

Kategori: ALLMÄNT

- Vi skall med skolsäbä laget på 2 dagars turnering i Helsingfors nästa vecka, är taggad som bara den.
- Jag vill börja spela innebandy, funderar faktigst på att börja.
- Efter nyåret ska jag och en vän börja gå i gymmet regelbundet, försöka iallafall:(
- Picmonkey räddade mig när picnic lades ner.
- Min klädstil varierar hela tiden. Den beror på hur lat jag är på morgonen eller/och vilket humör jag är på.
- Det finns faktigst galna människor i denhär lilla byn har man märkt inom en väldigt kort tid. Inget illa till någon. Men man får ju vara rädd.
- Jag börjar må jätte dåligt och får dåligt att vara när jag hör att nån som jag känner har mistat en släkting, vän, nära, w/e. Det gör så ont i mig och jag lider faktigst med den somom den som dött vore nån jag kände.
- Längtar till julen på ett helt annat sätt än för några år sedan. Då var det bara julklappar som gällde. Just nu är det bara det att just den 24 december blir en bra dag för alla i min familj och släkt och för alla mina vänner. Att inget hemskt händer, att alla får må bra just den dagen. Det är viktigast för mig.
- Jag vill göra ett större steg i mitt utseénde. Men jag vågar inte. Vet inte ens vad. Något riktigt coolt.
- Jag är nästan aldrig på twitter via datorn.
- Jag blir alltid konstigt blyg med nya människor. Det har mina vänner svårt att tro på haha.
- Jag bjuder ALTTID på mig själv. Jag bryr mig inte egentligen hurdan bild någon laddar upp på mig någonstans. Jag är som jag är och det står jag för, jag ser ut som jag ser ut och det kan bara jag ändra på om jag vill.
- Tycker det är ondöigt att gå runt och hata saker på sig själv. Eller hata hela sig själv. Man föds som man föds och det är så man är. Vi lever bara engång så var nöjd med den du är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: