du är allt jag ser och hör

Kategori: ALLMÄNT

okej nu äntligen ska ja blogga. men ja vet faktigst aldrig va jag ska blogga om, därför har det blivit dåligt med bloggandes på sistone.. så kom med tips? tycker btw int heller om nya blogg.se, murr!förra vslutet var det som sagt en underbar midsommar med underbart väder, på denna vecka har jag mest hängt med elias, varit i classic pizza med theresa, solat, hängt på roxx terassen på fredag med jannica och theresa då det var underbart väder!! nu är det redan första juli, har hängt med E, vi cykla ner till pappagallo och hälsa på theresa och en sväng också på eikku som man int sett på länge:-)och imorgon börjar jag jobba, dock bara 2 veckor men pengar pengar! sen fick jag också somsagt min samsung galaxy S2 på tisdag, är kär i den♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: